Уърлд Травел Кансълтанси ООД участва в ОПИК
На 01.02.2021 г. Уърлд Травел Кансълтанси ООД стартира изпълнението на договор за безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP002-2.077-0672-C01. Проектът „Подкрепа за...
За значението на добрия мениджмънт, сп. Vagabond
„WT Consultancy знае как да превърне всеки хотел в печеливш и разпознаваем бранд“, Цанко Цветков, Vagabond Magazine, 90/2014 Кое...
Експерт в туристическия бранш: Притеснява ни обезценяването на рублата
Интервю на Цанко Цветков за БТВ нюз, публикувано на 27.03.2014 На прага на предстоящия летен сезон, кои са основните предизвикателства...
Нормативната база продължава да е предизвикателство в туризма
Цанко Цветков и Димо Желев за Travel Academy, тенденциите в туризма и коментар за предстоящия сезон пред BulgariaOnAir.
Цанко Цветков и Димо Желев в „България днес“ по БНТ2
Защо и заради какво още е желана от туристите България и какви са очакванията за новия сезон – Димо Желев...
Избираме хотел по отзивите в интернет
Интервю с Цанко Цветков, публикувано на www.standartnews.com на 24.03.2014 – Каква е причината да участвате като лектор в Travel...
Цанко Цветков пред Expert.bg: Успешният хотелиерски бизнес е преди всичко устойчив
Интервю на Цанко Цветков за Expert.bg, публикувано на 24.03.2014 Г-н Цветков, продължава ли според Вас българският туризъм да усеща...
Хотелът – печеливш бизнес или недвижим имот
По последни данни за 2013 г. туризмът формира над 13% от БВП на страната с приходи от над 3...
Впечатления от Travel Academy, 27-28 март 2014
Съвсем скоро завърши второто издание на Travel Academy, което се проведе на 27 и 28 март в хотел РИУ...
WT Consultancy ще участва с щанд на Ваканция и СПА Експо 2014 в София
а Ваканция и СПА Експо, което ще се проведе в периода 13-15 февруари 2014 в Интер Експо Център, гр....
WT Consultancy e платинен спонсор на Travel Academy #2
T Consultancy има честта да подкрепи усилията на организаторите на Travel Academy #2 – най – голямата конференция за...
Все някой трябва да загуби!
Публикувано във Факти.бг Автор: Стефан Димитров В много статии през последните години се коментира факта, че на пазара на...
„Невидимата“ стойност на хотелския продукт
Темата сме презентирали по време на Travel Academy, София, 12-13 април 2013. Какво струва една нощувка в хотел? Основната...
Цанко Цветков пред ТouristMedia: Много малко хотелиери разчитат на уебсайта си като канал за продажби
Интервю за https://www.touristmedia.info от 20.03.2012 Цанко Цветков e управляващ съдружник в WT Consultancy и един от лекторите към www.hotels-academy.com на 30 март в...
Хотелският уеб сайт – начин на употреба
Дизайн Времето на впечатляващите флаш хотелски сайтове отдавна отмина. В миналото са и статичните уеб сайтове, играещи ролята на...