По – добри продажби
Оптимизиране на заетостите
Професионален маркетинг
По – висок приход на стая
За услугата
Правилните и целенасочени действия по маркетирането на хотелския продукт са „крайъгълния камък“ за успешната му реализация на туристическия пазар и са в основата на една дългосрочна цел, каквато е изграждането и налагането на разпознаваема търговска марка, способна да генерира лоялни и доволни клиенти. Ние, в WT Consultancy, сме убедени, че маркетинговите дейности трябва да съпътсват проекта още от етапа на идейното му проектиране, за да се гарантира функционалното единство между архитектурен проект, хотелски продукт и маркетингова концепция.
WT Consultancy разполага с доказали се експерти в сферата на хотелския маркетинг и продажбите на хотелски услуги, които ще Ви помогнат с иновативност и креативни идеи да изградите цялостна маркетингова стратегия и план и ще Ви предостави необходимите инструменти за оценка на ефективността и възвръщаемостта на вложените средства.
Възложения
Управление на приходите
- Встъпителен анализ
- Дистрибуционни канали и ценови нива
- In House Sales
- Индексен анализ и стратегии
- Идентифициране на възможности за оптимизация
Ценообразуване
- Пазарно позициониране
- Анализ на ценови нива
- Препоръки относно провежданата ценова политика
- Ценова диференциация според пазари и канали за разпределение
- Планове за продажби
Търговски преговори и договори
- Идентифициране на подходящи партньори и канали
- Посредничество при сключване на договори за хотелски услуги
- Съдействие при преговаряне с туроператори за сключване на договори за контингенти.
- Осигуряване на контакти, лобиране и консултиране по предлаганите условия по договорите.
Маркетинг и стратегии
- Интегрирана стратегия за маркетинг
- Онлайн Маркетинг
- Дизайн на хотелски уеб сайт
- Управление на онлайн репутация
- Програми за лоялност
- Системи за измерване на удовлетвореността