Маркетинг и продажби на хотелски услуги

По – добри продажби

Оптимизиране на заетостите

Професионален маркетинг

По – висок приход на стая

За услугата

Правилните и целенасочени действия по маркетирането на хотелския продукт са „крайъгълния камък“ за успешната му реализация на туристическия пазар и са в основата на една дългосрочна цел, каквато е изграждането и налагането на разпознаваема търговска марка, способна да генерира лоялни и доволни клиенти. Ние, в WT Consultancy, сме убедени, че маркетинговите дейности трябва да съпътсват проекта още от етапа на идейното му проектиране, за да се гарантира функционалното единство между архитектурен проект, хотелски продукт и маркетингова концепция.

WT Consultancy разполага с доказали се експерти в сферата на хотелския маркетинг и продажбите на хотелски услуги, които ще Ви помогнат с иновативност и креативни идеи да изградите цялостна маркетингова стратегия и план и ще Ви предостави необходимите инструменти за оценка на ефективността и възвръщаемостта на вложените средства.

Възложения

Управление на приходите

  • Встъпителен анализ
  • Дистрибуционни канали и ценови нива
  • In House Sales
  • Индексен анализ и стратегии
  • Идентифициране на възможности за оптимизация

Ценообразуване

  • Пазарно позициониране
  • Анализ на ценови нива
  • Препоръки относно провежданата ценова политика
  • Ценова диференциация според пазари и канали за разпределение
  • Планове за продажби

Търговски преговори и договори

  • Идентифициране на подходящи партньори и канали
  • Посредничество при сключване на договори за хотелски услуги
  • Съдействие при преговаряне с туроператори за сключване на договори за контингенти.
  • Осигуряване на контакти, лобиране и консултиране по предлаганите условия по договорите.

Маркетинг и стратегии

  • Интегрирана стратегия за маркетинг
  • Онлайн Маркетинг
  • Дизайн на хотелски уеб сайт
  • Управление на онлайн репутация
  • Програми за лоялност
  • Системи за измерване на удовлетвореността