Управление на качеството
Конкурентоспособност
Позициониране
Стандарти за работа
За услугата
Създаването на конкурентоспособна концепция за хотелския продукт и управлението на неговото качеството посредством различни инструменти и дейности е от основополагащо значение за нивата на възвращаемост на вложените във фазата на строителството инвестиции и оказва пряко влияние върху бъдещата стойност на съответния хотелски бизнес. Ние сме убедени, че оптималният микс от хотелски услуги, заложените стандарти за работа и непрекъснатият стремеж към усъвършенстване на качеството и задоволяването на постоянно променящите се и нововъзникващи нужди на гостите формират имиджа на хотела и предопределят неговите място и роля на туристическия пазар.
Възложения
Продуктова концепция
- Анализ на хотелския продукт / инвестиционния проект
- Препоръки за оптимизация на хотелския продукт (за съществуващи хотели)
- Изграждане на хотелския продукт (за изграждащи се и нови хотели)
- Маркетинг и реализация на хотелския продукт
Стандарти за работа
Създаване на работни процедури и стандарти за работа в съответствие с изградения хотелски продукт за отделните функционални звена в хотела. Въвеждащо обучение. Длъжностни характеристики за съотвените позиции.